Politica de rambursare
Retururi – Politica noastră durează 30 zile de la achiziție. Dacă au trecut 30 de zile , din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb. Pentru a fi eligibil în cazul returului, articolul dumneavoastră trebuie să fie în ambalajul original (cum a fost trimis de la noi) și implicit fără urme de zgârieturi, uzură. Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o factură sau o dovadă de cumpărare. Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat din motive care nu se datorează erorii noastre, nu face obiectul returului.
Rambursări (dacă este cazul)– O dată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat și vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării. Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată, iar banii se vor returna în contul personal.
Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul) – Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar, apoi contactați banca dvs. unde aveți cardul de credit și este posibil să dureze ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie procesată. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la artasieistudio@yahoo.com.
Articole de vânzare (dacă este cazul) – Doar articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate în condițiile de mai sus, iar articolele personalizate, nu pot fi rambursate.
Artiolele deteriorate la transport – În cazul în care articolul dvs. este deteriorat în urma transportului, vă rugăm să ne trimiteți fotografiile cu produsul la adresa de e-mail: artasieistudio@yahoo.com și dovada că ați cumpărat de la noi.
Transportul- Transportul va fi achitat de dvs. pentru returnarea articolului. Dacă primiți o rambursare, costul transportului nu se returnează. Dacă ați trimis un articol către noi, vă rugăm să ne anunțați pe e-mail.